środa, 20 kwietnia 2016

Nowy teren!

Czeeść!
Jak już raczej wszyscy wiedzą, że dzisiaj otworzyli nowy teren - to na tą "okazję" wspólnie z Amandą postanowiłyśmy nagrać odcinek oparty właśnie na nowym terenie 


Zapraszam do obejrzenia!
A teraz między innymi, muszę w końcu się wziąć za pisanie kolejnej części opowiadania. :D
Co sądzicie o tym nowym terenie? Według mnie jest śliczny, brakowało takiego pustego, dzikiego pola na którym hasają dzikie konie. Bardzo mi się podoba ta aktualizacja, z tego co zauważyłam - większość osób najbardziej cieszy się z tych nowych koni. I raczej będą one do kupna, trzeba tylko wziąć się do robienia reputacji. ^^


A tutaj takie zdjątko które ujęłam podczas dzisiejszego biegania z dzikusami. :)

4 komentarze:

  1. Pierwsza
    Też lovkam ten terenik 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie - WIĘCEJ! >:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej klaudia!!!
    Mam pytanko jak ty zrobiłaś to zdjęcie u góry ???
    ( czyli z tym napisem ,, Star stable z Klaudią" )
    W sensie jak można tak miec na początku bloga take zdjęcie??

    OdpowiedzUsuń
  4. +Kristina Seahurricane To proste... Klikasz na te ustawienia następnie ''Układ" i tam jest coś takiego: Favikona,Navbar, Header itd. więc klikasz Header (dodaj gadżet lub coś tego typu) i tam dodajesz sobie zdjęcie jakie chcesz :)
    Mój blog: http://starstable-fremino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń