wtorek, 5 lipca 2016

Jak wygrywać na mistrzostwach?

Cześć! :D

Zauważyłam, że dużo osób polubiło mój stary filmik z poradnikiem ,,Jak wygrywać na mistrzostwach?". Postanowiłam, że to odnowię, ale będzie to po prostu napisane, teraz i tutaj. Być może dla niektórych wszystko wyda się tutaj podstawowe, ale pamiętajcie, że ten poradnik był właśnie dla osób zaczynających.

Nie przedłużajmy, a zaczynajmy! :D

1. Lvl konia

Oczywiste jest to, że żeby wygrywać na mistrzostwach musisz mieć jak najlepszego konia. Najlepiej żeby był to anglik bądź American Quarter Horse. Ale sądzę, że raczej każdy koń ma szansę na złoty medal. Dobra, a podstawą tego wszystkiego jest, aby koń posiadał 15 poziom. Bez tego ani rusz, jak pewnie wam już to wiadome - poziom dodaje szybkości oraz innych przydających się cech. 

2. Szybkość, zwinność itp...

Najważniejszą z wszystkich "cech" u konia jest szybkość i zwinność
Może wyjaśnię wam co jakie te cechy dają.

Szybkość jak szybkość, tutaj raczej nie trzeba wymieniać co dodaje. ;)
Zwinność pomaga nam przy ostrzejszych zakrętach, co jest na prawdę, bardzo przydatne.
Siła zwiększa wysokość skoków naszego konia
Posłuszeństwo szybciej zmienia chody konia


Ale to już Wasze zdanie co jest lepsze, według mnie jednak właśnie najważniejsza jest szybkość i zwinność bo - nie oszukujmy się. W każdych mistrzostwach są ostre zakręty.

3. Ubiór

Ubiór też w tym wszystkim jest ważny. Najlepiej wybieraj ciuchy które dodają najwięcej jazdy, bo to jazda za wszystko praktycznie odpowiada. Najlepsze według mnie są swetry/bluzy z bonusem jazdy +8 - większość osób właśnie w takich ubiorach przychodzą na mistrzostwa. Co do spodni to są tylko jedyne spodnie które mają w bonusie jazdy +5 - i są one czarne. Z resztą, zobaczcie na zdjęciach jak najlepiej wygląda ubiór.



Lvl postaci też w to wszystko wchodzi, więc jeśli myślisz (mając 15 lvl), że jesteś słaby bo masz mniej jazdy to jest to bardzo błędne! Przecież to oczywiste, że masz mniej - po prostu masz niższy poziom. A jeżeli posiadasz już 19 lvl i masz mniej niż 44 (44 to maksymalna liczba jazdy) to sprawdź swój ubiór, bo to najwidoczniej w nim jest coś nie tak.


W ubiorze konia najważniejsza jest (jak już powyżej wspomniałam) szybkość i zwinność. Ale ja przynajmniej polecam szukać sprzętu z bonusem szybkości +3. Macie przykładowy najlepszy ubiór na poniższych zdjęciach


4. Zakręty

Dzięki zakrętom w mistrzostwach można się na prawdę "wybić" (ale nie bierzcie tego dosłownie). Wybić tzn. na rankingu. Zauważcie w końcu, że jeśli jedziecie na zakrętach przedłużając to sobie, to jest to oczywiste, że sobie to przedłużycie (ale mądre, lolz).  Lepiej starać się skręcać bardziej po rogach, niż po prostu robić ogromne kółka.

5. Skróty

Skróty też są ważną częścią w tym wszystkim, ja akurat nie wiem jakie mogłabym wam skróty powiedzieć, bo byłoby ich na prawdę sporo. Ale polecam się zapytać jakiejś "starszej" (czyli osoby z większym doświadczeniem w wyścigach) o skróty. Lub po prostu obserwować osoby najlepiej z grupy pierwszej jaką jadą trasą.

6. Mina konia

Pamiętajcie, że jeśli chcecie jeździć na mistrzostwa, to Wasz koni musi mieć najweselszą minkę - czyli zieloną. Bez tego ani rusz. Na przykład koń z 15 lvl i pomarańczową minką sprawuje się gorzej niż koń z zieloną minką, ale z 12 lvl. Ta mina ma bardzo duże znaczenie co do tego wszystkiego, więc jej nie ignorujcie.


7. Dobre zachowanie

Na koniec najlepiej życz innym powodzenia i nie bądź niemiły typu.
"To pewnie ja wygram te mistrzostwa, a nie wy ciamajdy!"
Możecie mi nie wierzyć, ale spotkałam się z osobą która tak napisała. I co się potem okazało? Przegrała. Nie życz innym złego, po prostu bądź fer wobec innych i najlepiej mów sobie "Co ma być to będzie, to tylko gra.". Podstawową zasadą tego wszystkiego jest, żeby nie brać tego dosłownie. Pamiętajcie, że to tylko gra, a mistrzostwa i wyścigi mają być dla nas zabawą, a nie wściekłą rywalizacją. Jak przegrasz świat się nie zawali - następnym razem będzie lepiej.

Także, wielkie dzięki za przeczytanie tego postu. Mam nadzieję, że coś wam jednak pomogłam co do mistrzostw, a już najbardziej tyczy się to do osób bardziej początkujących. Jeżeli będziecie widzieć jakieś błędy w tym poście to proszę - piszcie, a poprawię. A co do osób które postanowiły pójść na mistrzostwa z tymi wskazówkami - Powodzenia! :D

Do zobaczenia w następnym poście! c: 

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Poszukujesz kodów do Star Stable ?

      Zajrzyj tutaj: https://freehackpl.com/starstable

      Warto znać :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie reklamuj tych cheatów .-. To jest nie fair. Wiesz ze za to mozesz dostac bana?

      Usuń
  3. Ja u mojej kol zdobyłam zloty medal z 1 lvl konia xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Kludia że wróciłaś od razu mnie ożywiłaś nie wiem czemu ale ty tak jakoś na mnie wpływasz jak coś robisz na sso ale bo związane to wszystkie rzeczy które mi się zmieniły na gorsze przez twoje odejśće a jak masz zamiar odejść to tak jakoś wszystko jest szare i się zmieniam teraz nie dziwię się że byłam wczoraj taka pełna energi bo cię poczułam :)

    PS.wczoraj w końcu maiałam 2 miejsce w cs to było mój pierwszy raz kiedy coś wygrałam czyli 2 miejsce w moor na angliku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie z 5 jazdami? A gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wygrałam z koniem co miał żółtom minke, najgorszy sprzęt, najgorsze ubranie (dla osoby w grze), miał 5lev, bez star ridera,a na dodatek był startowcem.Ja wygrałam złoto i nie kłamię, to było w Moorland.

    OdpowiedzUsuń
  10. Albo po prostu hamsko zainstaluj hack i zniszcz innym radość z bycia bez oszukiwania pierwszym na cs'ach :'>

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokażesz zdj jak to wygląda? ten outfit

    OdpowiedzUsuń