sobota, 2 lipca 2016

Najlepszy strój #1

Cześć! :D

Ostatnio tak se właśnie myślałam i myślałam. I przypomniałam sobie, że kiedyś ktoś chciał abym zrobiła coś takiego jak "seria najlepszego stroju". Czyli, że powiem jakie stroje są najładniejsze i najlepsze do uczestniczenia w wyścigach. ;)

Takie posty postaram się wrzucać co niedzielę. Przeczuwam, że tych części będzie około dwudziestu, ale nie mogę podać dokładnej liczby. Po prostu będzie. xD

Zaczynając. Na pierwszą część idzie...mój "główny" strój. Czyli taki w którym niemalże dziennie jeżdżę. Według mnie strój prezentuje się bardzo dobrze. Kolory kurtki dopasowane do czapraka, ale głównie mi chodziło o to by pokazać ten morski kolor u kurtki. Właśnie jedyne co mnie denerwuje w strojach to, to, że są jedyne spodnie które dają najwięcej jazdy - są tylko czarne. A szkoda, bo tak szczerze mówiąc przydałyby mi się jakieś białe dobre spodnie. ;)

Jeżeli lubicie klimat takiego typu to naprawdę polecam!

Postać:
Czapka - 73 sc (Dolina Złotych Wzgórz)
Kutka - 69 sc (Jorvik City Plaza)
Spodnie - 96 sc (Srebrna Polana)
Buty - 125 sc (Targ koni)

Koń:
Wodze - 88 sc (Srebrna Polana)
Siodło - 69 sc (Jorvik City Plaza)
Czaprak - 28 sc (Jorvik City Plaza)
Kokardka - 100 sc (Fort Pinta)



Z góry bardzo przepraszam za jakość zdjęć. Cóż, mój laptop nie należy do tych lepszych. ;)
Tak, więc. Naprawdę polecam ten strój jeżeli lubicie szary i niebieski kolor. Ale pamiętajcie, że to początek tej serii, a będą pojawiać się naprawdę różnorodne stroje! Oczywiście postaram się też je szukać w jak najtańszej cenie (Jakie to typowe xD). Z góry bardzo dziękuje za uwagę! 

Do następnego postu! c: 




5 komentarzy:

  1. Widziałam ten płaszcz, ale jakoś mnie nie przekonał, nie wiem czemu (a raczej wydaję szylingi na fioletowe gacie, a potem na dżinsowe... kolejeczka x'd).

    Po za tym , to ładny strój. ;o

    Tak w ogóle, to będziesz kontynuować tą serię opowiadań? (Nie bij za pytanie.)

    Pozdro,
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten strój bardzo mi przypadł do gustu, ale trzeba czekać albo do soboty lub na double. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam fajny hack do Star Stable ---> http://dlagier.com/starstable/

    OdpowiedzUsuń